Z novo sezono smo uredili poseben prostor za skupinske vadbe v pritličju, v velikosti 100m2. Popestrili smo ponudbo skupinskih vadb, tako lahko vsak posameznik najde vadbo, ki mu ustreza. V času sezone se lahko zgodi, da skupinsko vadbo obišče veliko ljudi. Da se izognemo gneči in nesporazumom, naši receptorji vodijo prijave na vodene vadbe preko telefona.

 

JOGA

Hatha joga flow je stil joge, kjer tradicionalne asane (položaje) dinamično povežemo in se napolnimo z novo energijo. Je celovita vadba za telo, um in duha, ki povečuje gibljivost, vzdržljivost, moč, ter seveda tudi izboljšuje ravnotežje. Za koga je primerna? Za vse stopnje treniranosti in starosti, saj vas ves čas spremlja joga učiteljica, ki vam vadbo po potrebi tudi prilagodi. Ura je sestavljena iz pranajame (tehnik dihanja), asan (položajev), ter sproščanja, meditacije.

 

 

BARRE PILATES

Barre Pilates je vadba, ki prepleta elemente pilatesa, joge, baleta in fitnesa. Primerna za vse, ki si želijo razgibane, varne vadbe, lahkotne krepitve mišic, ter oblikovanja ženstvene postave. Vadba, ki dolgoročno prinaša vašemu telesu samo pozitivne stvari, saj upošteva principe pilatesa, z elementi joge ohranja gibljivost in baletnimi segmenti krepi različne mišične skupine, s poudarkom na pravilni telesni drži.

 

 

PETKE

Vadba je namenjena vsem dekletom, ki skrbijo zase in svoj izgled, v fitnesu izboljšujejo svojo postavo, a zvečer v petkah še vedno niso samozavestne. Naučile se bomo kako hoditi v petkah, narediti kakšen spodrsljaj in se iz njega tudi rešiti . Prav tako bomo osvojile osnove premikanja ob popularni glasbi, da nam bo v klubih lažje.

 

 

SHAPEBOXING

SHAPEBOXING je visoko intenziven trening, ki je primeren za vse ljudi, stare in mlade, športnike in rekreativce. Moške in ženske. Intenzivnost treninga se odraža v pripravljenosti posameznika. Začetniki dosežejo najvišjo intenzivnost, šele takrat ko osvojijo udarce in vsaj približno tehniko ter način treniranja. Osebe, katerih izhodišče je predznanje borilnih veščin ali dobra fizična pripravljenost in smisel za koordinacijo, visoko intenzivnost samega treninga dosežejo veliko prej.

Shapeboxing se izvaja v majhnih skupinah do 16 ljudi. Sestavni del treninga so boksarske vreče, rokavice in povoji, blazine in ščitniki za noge in razni dodatni pripomočki.

Shapeboxing združuje moč in funkcionalnost, tehniko in eksplozivnost, stabilizacijo in pliometrijo. Ob treningih se razvija pozitiven pogled na posameznikovo samopodobo. V skupinah gradimo karakter moralnih vrednot z močno povezanostjo duše in telesa, kot je to značilno za vzhodnjaški princip športnega treniranja. Gre za način treniranja, ki se mu je treba popolnoma prepustiti, saj med vadbo razvijamo tehniko borilnih veščin, ki zahteva močen um in pozornost, če temu dodamo še hitrost, moč in eksplozivnost, so to idealne značilnosti za uspešno oblikovanje telesa, ki je skorajda nuja vsakega posameznika v današnji družbi.

Licenčni koncept se gradi v formulo za izgorevanje odvečnih maščob in kilogramov.

Na drugi strani se trudimo, da je delo v skupinah pristno in ob tem spodbujamo disciplino, odločnost in predanost cilju, s čimmanjšimi okvirji družbe in čim večjim samozavedanjem. JA, je prisoten adrenalin. JA, trening je sam po sebi živalski, ampak brez tehnične izvedbe in varnega izvajanja udarcev ostaja samo živalski brez integritete. Na prvem mestu zagovarjamo karakter; kipeč, energičen, iskren, odločen, razumevajoč, tekmovalen.

 

METABOLIC

Je 30-minutni, visoko intenzivni intervalni trening (HIIT), kjer uporabljamo različne kombinacije vaj (manjše uteži, lastna teža, cardio). Trening je sestavljen iz krajših setov vaj, z maksimalnim številom ponovitev v danem časovnem okvirju (npr. 1 minuta), kateremu sledijo kratki odmori. Posebnost vadbe je, da omogoča, da vsak posameznik doseže takšno intenzivnost vadbe, ki je potrebna, da se sprostijo ključni hormoni, ki so potrebni za dosego takoimenovanega "After Burn Effect-a". Ta lahko traja tudi do 2 dni po končani vadbi.

Priporočljiv obisk vadbe je 2x - 3x tedensko, v kombinaciji z ostalimi vadbami. Mislite da je 30 minut malo? Vabljeni na Metabolic!

 

TNZ

Kratica za trebuh, noge in zadnjico. Gre za vadbo, pri kateri je največ pozornosti namenjene prav omenjenim delom telesa. Rekviziti, ki se uporabljajo so steper in blazina.

 

ALFA PUMP

ALFApump predstavlja izvirno vadbo z utežmi, ki krepi celo telo. Je vadba, ki omogoča najhitrejšo pot do popolne postave, izgube odvečne maščobe ter oblikovanje telesa. 60 minutna vadba, skozi najučinkovitejše vaje iz fitnes studia, kot so počepi, potiski, dvigi in upogibi, nudi trening vsem glavnim mišičnim skupinam. Vadba je primerna za moške in ženske, kjer ob odlični glasbi, odličnih inštruktorjih in lastni izbiri obremenitve (teže) dosežete zastavljene vadbene cilje - hitro!

 

BOOT CAMP

ALFA Camp je oblika vadbe, ki je dobila ime zaradi podobnosti z vojaškim načinom treniranja (Recruit Training). Program temelji na raznovrstnih vajah, ki so razporejene v krožnem zaporedju ali deljeno, po postajah. Vadba poteka v več sklopih in doseže širok spekter telesnih sposobnosti in motoričnih lastnosti, kot so splošna moč, vzdržljivost, ravnotežje, agilnost, fleksibilnost, poudarek pa je tudi na izboljšanju telesne drže in moči stabilizatorjev. Izboljšanje splošne kondicijske pripravljenosti, delovne storilnosti, pospešena izguba maščobe ter zmanjšanje ravni stresa so torej najmočneje izpostavljeni vplivi, ko govorimo o tovrstni intervalni vadbi.

 

Pilates

Pilates je edinstven sistem vadbe, ki povezuje vaje za krepitev, gibljivost in vaje, kjer nam obremenitev predstavlja teža telesa, dolge ročice in sila gravitacije. Bistvo vadbe je torej v krepitvi mišic trupa (t.i. power housa), ohranitvi stabilnosti telesa medtem ko izvajamo različne vaje, mobilizaciji hrbtenice ter izboljšanju amplitude gibanja. Z gibanjem rok in nog povečujemo intenzivnost in zahtevnost. Pilates štejemo med BODY & MIND (Telo in duša) tehnike.Pilates je v osnovi vadba za oblikovanje telesa, zato je potrebno v primeru, če želimo vzdrževati vzdržljivost oz. izgubiti odvečno maščobo, vključiti tudi trening srčno-žilnega in dihalnega sistema.

 

Zlata leta / SENIOR

Zlata leta je program namenjen tistim,ki želijo z aktivnim življenjem v prijetni družbi popestriti svoj vsakdan in s tem izboljšati kvaliteto življenja z aktivno vadbo,vadbo koordinacije,aerobne aktivnosti,krepitve mišic in gibljivosti telesa. Vadba je sestavljena iz uvodnega dela (ogrevanje in dinamično raztezanje),aerobnega dela,krepilnega dela in zaključnega dela (raztezanje in sproščanje).Skupina je omejena na starost nad 50 let.

 

MIX

MIX - vadbeni termin je namenjen vsem, ki imajo radi raznoliko in zabavno vadbo. Predstavlja različne vadbene zvrsti združene v eno(tnz, oblikovanje telesa, latino, just fit, pilates …).