Skupinske vadbe

Poseben prostor v pritličju

  • Dvorana za skupinske vadbe se nahaja v pritličju, v velikosti 100m2 in je popolnoma ločena od fitnes prostorov.
  • Ponudba vadb je zelo raznolika, tako lahko vsak posameznik najde vadbo, ki mu ustreza.
  • V sezoni vam nudimo več kot 50 ur vodenih vadb tedensko.

Tudi na vodenih vadbah imamo precej individualen pristop in ker vam želimo nuditi kvalitetne treninge je želena predhodna prijava preko portala ALFAGYM.IPOINT.SI , v kolikor niste naš član ali nas obiskujete preko podjetij pa rezervacije vodijo na recepciji (068 194 937).

Urnik vadb Cenik

Prijava na skupinske vadbe

Zaradi zagotavljanja kakovosti na vodenih vadbah priporočamo predhodno prijavo s KLICEM na 068 194 937
ali preko portala ALFAGYM.IPOINT.SI saj je število mest na vadbah OMEJENO.

Prijavite se lahko za 7 dni vnaprej.

Izbirate lahko med
 
JOGA
  • Celovita vadba za telo, duh in um.
  • Vadbo sestavljajo kombinacije asan, pranayame, meditacije in sproščanja.
  • Trening povečuje gibljivost, vzdržljivost, moč, ravnotežje in umirjenost.
  • Pripomočki: kocke, trakovi.
  • Nizko intenziven trening primeren za vse.
 
BARRE PILATES
  • Vadba z elementi pilatesa, joge, baleta in fitnesa.
  • Trening s katerim se krepijo vse mišične skupine, velik poudarek pa je na pravilni drži.
  • Pripomočki: plesni drog, elastike, žoge, manjše proste uteži in pilates obroči.
  • Nizko intenziven trening primeren za vse.
 
 

ALFA MORNING/GOOD NIGHT ALFA

  • 45 minutna vadba.
  • Trening sestavlja temeljito ogrevanje, v glavnem delu predvsem vaje za stabilizacijo in moč, v zaključnem delu pa se osredotočite na raztezne vaje in sprostitev.
  • Velik poudarek je na vzpostavitvi pravilnih telesnih položajev s katerimi se poleg moči dobro razvijata tudi gibljivost in ravnotežje.
  • Pripomočki: Elastike, proste uteži, vadbeni trakovi…
 
TNZ
  • Aerobična vadba, ki daje večji poudarek na krepitvi »Trebuha, Nog in Zadnjice«.
  • Vadba zajema osnovno koreografijo klasične aerobike in aerobike na stepu v kombinaciji s krepilnimi vajami za večje mišične skupine.
  • Pripomočki: Step, proste uteži, elastike, žoge.
  • Srednje do visoko intenzivna vadba, ki je zaradi možne individualizacije primerna za vse.
 
 
METABOLIC
  • 30 minutna vadba.
  • Vadba pri katerem z doseganjem lastnih maksimalnih fizičnih sposobnosti dosežete »metabolic efect« in posledično tudi »after burning efect« - kurjenje maščobnih celic še dolgo po treningu.
  • Trening povečuje kondicijo, eksplozivnost in moč.
  • Pripomočki: Manjše proste uteži, elastike, step, drog.
  • Visoko intenziven trening, primeren za telesno bolje pripravljene posameznike.
 
ALFA PUMP
  • Vadba z utežmi, pri kateri krepite vse mišične skupine in s katero dosežete hitre rezultate.
  • Trening povečuje moč, fizično pripravljenost, izoblikuje postavo in izboljša mišični tonus.
  • Pripomočki: Drog z utežmi, step, proste uteži.
  • Zaradi možnosti individualnega povečanja obremenitve (teže), je trening primeren za vse.
 
 
BOOT CAMP
  • Funkcionalni trening, pri katerem vam zaradi raznolikosti vaj nikoli ne bo dolgčas.
  • Trening zagotavlja povečanje telesnih sposobnosti in motoričnih lastnosti, kot so moč, vzdržljivost, ravnotežje, agilnost in gibljivost.
  • Pripomočki: Kettlebell uteži, agilnostna lestev, proste uteži, bosu žoge, slam žoge, step, težke žoge, vadbeni trakovi…
  • Srednje do visoko intenzivna vadba, ki je zaradi možne individualizacije primerna za vse.
 
Pilates
  • Vadbi pri kateri se vzpostavi mišično ravnovesje, izboljša telesno držo in razvija sposobnost zavedanja lastnega telesa.
  • Trening temelji na pravilni izvedbi vaj, pri kateri se uporabljajo najpomembnejše globoke mišice hrbtenice in medenice, ter dihanju.
  • Pripomočki: Žoge, pilates obroči, elastike, manjše proste uteži.
  • Nizko intenzivna vadba, primerna in priporočljiva za vse.
 
 
MIX
  • Raznolika, zabavna vadba, ki zajema elemente aerobike, latino plesa, pilatesa in vadbe z utežmi.
  • Trening je sestavljajo vaje za moč, stabilizacijo, vzdržljivost, koordinacijo in gibljivost.
  • Pripomočki: Step, elastike, proste uteži, žoge.
  • Srednje do visoko intenzivna vadba, ki je zaradi možne individualizacije primerna za vse.
 
Zlata leta / SENIOR
  • Raznolika vadba za starejšo populacijo (+ 50 let).
  • Program je namenjen za vsem, ki želijo v zrelih letih poskrbeti za funkcionalnost telesa na prijeten, družaben način.
  • Vadba zajema vaje za moč, koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in aerobno aktivnost.
  • Pripomočki: Step, elastike, manjše proste uteži.
  • Nizko do srednje intenzivna vadba, primerna za vse.
 
SHAPEBOXING
  • Vadba, ki združuje osnovne elemente borilnih veščin.
  • Trening zajema moč in funkcionalnost v kombinaciji s tehniko, eksplozivnostjo, stabilizacijo in pliometrijo.
  • Pripomočki: Boxarske rokavice in vreča.
  • Srednje do visoko intenziven trening, primeren za vse, zaradi možne individualizacije.